- seria Turbomag® XT-5
magnetyzer do silników diesla W skład zestawu wchodzi : - dwa duże magnetyzery paliwa wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor czerwony) - dwa magnetyzery powietrza wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor szary) - magnetyzery oleju wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor żółty)* * opcjonalnie
- seria Turbomag® XT-6
magnetyzery do silników benzynowych W skład zestawu wchodzi : - dwa magnetyzery paliwa wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor czerwony) - dwa magnetyzery powietrza wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor szary) - opcjonalnie magnetyzery oleju wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor żółty) magnetyzery do silników benzyna i lpg W skład zestawu wchodzi : - dwa magnetyzery paliwa wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor czerwony) - dwa magnetyzery powietrza wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor szary) - magnetyzery oleju wraz z obejmami i soczewkami magnetycznymi (kolor żółty)* *opcjonalnie
* do każdego kompletu dołączane są długie 35 cm i krótkie 25 cm opaski zaciskowe (tz. strapy) niezbędne do prawidłowego zamocowania magnetyzera na filtrach. Opcjonalnie jeśli jest utrudniony montaż na filtrze można zainstalować na przewodzie doprowadzającym medium do silnika Magnetyzery paliwa (benzyna, olej napędowy), oleju należy montować na filtrach, po to aby : - zbierać w nich ferromagnetyki, które niszczą silnik wraz z osadami - tworzyć tz. zamknięty magnetyzer, który łatwo czyści układ (przez wymianę) oraz staje się po pewnym czasie medium działający całą powierzchnią na przepływające paliwo. Można również montować na przewodach nie wpływa to na działanie jednakże ogranicza jedynie jonizacje filtra przez co jonizacja następuje jedynie podczas kontaktu z magnetyzerem, a nie jak w przypadku filtra z całą namagnesowaną powierzchnią. |